خبر تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان


دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید.

ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال خوزستان با تساوي به پايان رسيد.

تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال خوزستان از هفته پانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 15:15 همین امروز در حضور حدود 10 هزار تماشاگر (با اعلام بلدگوي ورزشگاه) در ورزشگاه آزادي تهران شروع و آغاز شد و در نهايت هم با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در نيمه اول و در همان دقايق نخست پرسپوليس در دو موقعيت مي‌توانست روي ضربه سر سيدصالحي و سيدجلال حسيني به گل برسد که با هوشياري دروازه‌بان استقلال اين فرصت‌ها از دست رفت.

در ادامه بازي بيشتر در ميانه ميدان دنبال شد، البته پرسپوليس در دقيقه 33 يک بار ديگر روي يک ضربه ايستگاهي توسط خلعتبري يک فرصت جدي گلزني ديگر را هم ايجاد کرد که اين فرصت هم راه به جايي نبرد.

از سوي ديگر استقلالي‌ها هم چند حمله کم اثر را توسط ميداودي و کلاه‌کج روي دروازه پرسپوليس تدارک ديدند که به دليل حضور کم تعداد بازيکنان اين تيم در فاز هجومي، اين موقعيت‌‌ها هم از دست رفت.

جدي‌ترين فرصت پرسپوليسي‌ها در دقيقه پاياني اين مسابقه توسط پيام صادقيان ايجاد شد که او هم پس از نفوذ به محوطه 18 قدم استقلال خوزستان با شوتي محکم توپ را به بالاي دروازه فرستاد تا نيمه اول اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان برسد.

پرسپوليس که براي قهرماني نيم فصل به 3 امتياز اين ديدار نياز مبرمي داشت براي رسيدن به اين هدف نيمه دوم را هم هجومي شروع و آغاز کرد و حتي در همين دقايق روي شوت صادقيان مي‌توانست خيلي زود به گل برسد که در نهايت شوت اين بازيکن با فاصله کمي راهي اوت شد. صادقيان در دقيقه 58 يک فرصت ديگر را پس از نفوذ عاليشاه با بي‌دقتي از دست داد و توپ را به دستان کريمي کوبيد.

در دقيقه 62 استقلال خوزستان يک فرصت جدي گلزني را از دست داد و بازيکن اين تيم پس از تک به تک شدن با نيلسون توپ را از روي دستان اين دروازه‌بان راهي اوت کرد.

در دقيقه 69 هم بازيکنان استقلال خوزستان روي حمله ارسالي پرسپوليس توپ را از روي خط دروازه بيرون کشيدند تا بازي همچنان با نتيجه تساوي بدون گل دنبال شود.

عاليشاه نيز در دقيقه 73 در حالي که مي‌توانست ساير هم‌بازيانش را صاحب فرصت کند، اما با خودخواهي با شوتي سرکش توپ را به اوت زد تا آه از نهاد هواداران اين تيم بلند شود. عباس‌زاده هم در دقيقه 80 با يک ضربه آکروباتيک زيبا مي‌توانست تيمش را پيش بياندازد. اين مهاجم در دقيقه 85 با يک چرخش و در فرصتي خطرناک مرگ آفرین صاحب فرصت گلزني شد که اين توپ هم به اوت رفت.

تيم پرسپوليس در دقايق پاياني بازي يک فرصت مناسب را از دست داد تا آه دوباره هواداران خود را در آورد.

اين اولين تساوي خانگي پرسپوليس در فصل جاري است.

محمدرضا اکبريان، داور اين ديدار بود. وي به پيام صادقيان و علي‌عسگر از پرسپوليس و ابراهيم صالحي، سهراب بختياري‌زاده و مهدي خيري از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

پرسپوليس با اين تساوي با 27 امتياز به دليل تفاضل گل بهتر صدرنشين شد و تا قبل از پايان رقابت‌هاي نيم فصل دوباره به صدر رسيد. استقلال خوزستان هم با 17 امتياز يک رده صعود کرد و يازدهم شد.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، محسن بنگر، سيدجلال حسيني، حسين ماهيني، اميد عاليشاه( 90- يونس شاکري)، رضا حقيقي، پيام صادقيان، مهدي سيدصالحي، مهرداد کفشگري (69- علي‌عسگر)، سيدميثم حسيني، محمدرضا خلعتبري (64- عباس‌زاده)

ترکيب استقلال خوزستان:

پرويز کريمي، سهراب بختياري زاده، محمد طيبي، سيد علا‌الدين خلف‌زاده، عبدالهادي خنيفر، موسي کولي‌بالي، ادريس ترائوره (63- خيري) ، عادل کلاه‌کج (70-الوان‌زاده)، ايمان مبعلي، ابراهيم صالحي و ميلاد ميداوودي

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت9:45---17 آبان 1392
سلام ، وبلاگ فوق العاده ای دارید
اگر می خواهید تمامی بازدید شما به پول تبدیل شود در پارس پا عضو شوید
مثلا :
2000 بازدید کننده در روز = 40.000 ریال
در این روش هیچ بنر و متنی در وبلاگ شما نمایش داده نمی شود
مطمئن باشید "شرکت پارس پا" منتظر شماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 16 آبان 1392