ماشین های گران ارزش و قیمت علی دایی + عکس


علی دایی هم تجارت می کند و هم مربی گری. دایی طی سال هایی که در بایرن مونیخ و هرتابرلین بود پول خوبی به دست آورد و از همان موقع وارد بازار تجارت شد. او با برادرانش چند تولیدی پوشاک در خیابان منیریه دارد و البته کارهای تجاری دیگری هم می کند. اما جالب تر از همه تعداد ماشین های علی دایی است که در نوع خودش رکوردی محسوب می شود. طبق شنیده های ما دایی که اوایل هفته با مازراتی مشکی رنگ خود به محل تمرین پرسپولیس رفت، علاوه بر این ماشین گران قیمت (که قیمتش حدود یک میلیارد تومان...ادامه در ادامه مطلب...

علی دایی هم تجارت می کند و هم مربی گری. دایی طی سال هایی که در بایرن مونیخ و هرتابرلین بود پول خوبی به دست آورد و از همان موقع وارد بازار تجارت شد. او با برادرانش چند تولیدی پوشاک در خیابان منیریه دارد و البته کارهای تجاری دیگری هم می کند.

ماشین-های-گران-ارزش و قیمت-علی-دایی-+-عکس

 اما جالب و دیدنی تر از همه تعداد ماشین های علی دایی است که در نوع خودش رکوردی محسوب می شود. طبق شنیده های ما دایی که اوایل هفته با مازراتی مشکی رنگ خود به محل تمرین پرسپولیس رفت، علاوه بر این ماشین گران ارزش و قیمت (که ارزش و قیمتش حدود یک میلیارد تومان است) دو بنز آخرین مدل، یک لندکروز ، 3 بی ام دبلیو و دو پورشه هم دارد. در واقع پارکینگ منزل مسکونی او بی شباهت به نمایشگاه اتومبیل های گران ارزش و قیمت نیست.

 
ماشین-های-گران-ارزش و قیمت-علی-دایی-+-عکس
 
البته او هر چقدر داشته باشد مردم با آن کنار می آیند. وقتی یک فوتبالیست درجه 3 قرارداد آنچنانی می بندد و ماشین 500، 600 میلیونی سوار می شود، اما برخی از دوستانش عقیده دارند او نباید با مازراتی گران ارزش و قیمتش به تمرینات پرسپولیس می رفت. جالب و دیدنی است بدانید چند تا از ماشین های مدل بالای دایی را همسرش سوار می شود.
 
ماشین-های-گران-ارزش و قیمت-علی-دایی-+-عکس

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 12 مرداد 1393