بازیگران و چهره های مشهور در چالش سطل آب یخ + فیلم


چالش سطل آب یخ نیز از جمله اتفاقاتی است که به سرعت در فضای مجاری همه گیر شده است. درشبکه های اجتماعی  می توان با یک کلیک دنیایی را با کاربران دیگر به اشتراک گذاشت. مثل برخی ویدیو ها که به سرعت پخش شده و پربازدید می شوند. ولی برخی از ویدئو ها هدف دیگری از پخش دارند مانند ویدئویی که اخیرا پخش شده و یک نفر بعد از نام بردن سه نفر دیگر به منظور دعوت از آنها سطل آب یخ را روی خود خالی می کند.هدف از انتشار این ویدئو حمایت از بیماری مهلکی به نام ALS می...ادامه در ادامه مطلب...

چالش سطل آب یخ نیز از جمله اتفاقاتی است که به سرعت در فضای مجاری همه گیر شده است. درشبکه های اجتماعی  می توان با یک کلیک دنیایی را با کاربران دیگر به اشتراک گذاشت. مثل برخی ویدیو ها که به سرعت پخش شده و پربازدید می شوند. ولی برخی از ویدئو ها هدف دیگری از پخش دارند مانند ویدئویی که اخیرا پخش شده و یک نفر بعد از نام بردن سه نفر دیگر به منظور دعوت از آنها سطل آب یخ را روی خود خالی می کند.

هدف از انتشار این ویدئو حمایت از بیماری مهلکی به نام ALS می باشد.
به دنبال انتشار این ویدئوها افراد سرشناس بسیاری در جهان دست به کار شده و علاوه بر کمک نقدی به خیریه، سطل آب یخ را نیز روی خود خالی کردند.
مارک زاکربرگ ، طراح و مدیر  شبکه فیسبوک ، از بیل گیتس دعوت کرده و او را هم به چالش کشید. بیل گیتس بلافاصله دستگا هی ساخته و بسیار شیک سطل یخ را روی خود خالی کرد.
 
بیل گیتس
بیل گیتس با دستگاهی که ساخته آب یخ را روی خودش ریخت
 
مارک زاکربرگ مدیر فیسبوک
 مارک زاکر برگ قبل و بعد از خیس شدن
 
دارن فلچر بازیکن تیم منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو و وس براون را به چالش کشید. مارسلو مدافع باشگاه رئال مادرید  از نیمار بازیکن باشگاه بارسلونا دعوت کرد. رونالدو سطل آب یخ را بر سر مارسلو خالی کرد.
مورینیو ، دیوید بکهام ، شکیرا ، پیکه، استیون اسپیلبرگ ، راسل کرو ، سلنا گومز ، استیو بالمر ، کوبی برایانت ، مت بامر ، دواین جانسون ، رابن فان پرسی ، جنیفر لوپز ، استیو مک‌من‌مان ، ماریو گوتسه ، نواک جوکوویچ ، بوراک ییلماز ، کیت آپتن ، تییستو ، پل اسکولز ، بن افلک ، آندره‌آ بوچلی و جسیکا آلبا از جمله افراد شرکت کننده در این چالش هستند.
 
مورینیو
 مورینیو نیز در امان  نماند 
 
تب این چالش به ایرانیان نیز سرایت کرد. علی کریمی  ابتدا از علی دایی ، رضا عطاران  و مازیار فلاحی دعوت کرد و سپس سطل آب یخ را روی سرش ریخت.
 
علی کریمی
 
علی کریمی در چالش سطل آب یخ

امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده در سر تمرین توسط دوستانش بر روی خود آب یخ ریخت و از حمید سوریان، مهرزاد معدنچی و یکی از دوستانش برای شرکت در این کمپین دعوت کرد
 
چالش سطل آب یخ
 
 امیر عابدزاده به لطف دوستان سطل آب یخ راتجربه کرد
 
رضا عطاران
رضا عطاران 
 
رضا صادقی نیز به نمایندگی جامعه موسیقی با گذاشتن ویدئویی در صفحه اجتماعی خود از دوستانی مانند بنیامین بهادری ، علی انصاریان و شهاب رمضان دعوت کرد و در این چالش سطل آب یخ را روی سرش ریخت.
زانیار خسروی نیز از محمدرضا گلزار ، عادل فردوسی پور و برادرش سیروان دعوت کرد و به آنها بیان داشت و گفت اگر تا 24 ساعت آینده شرکت نکنند باید 100 هزار تومان به موسسه محک کمک کنند.
 
رضا صادقی
 
رضا صادقی در حمایت از چالش آب یخ
 
زانیار خسروی
زانیار خسروی
 
شهاب رمضانی بعد از قبول این دعوت از عماد طالب زاده ، محسن یگانه و امید حاجیلی دعوت کرد و تن به این خواسته داد. محسن یگانه به دعوت شهاب رمضانی از دیگر هنرمندان مانند خانم پانته آ بهرام ، یاسر بختیاری و والیبالیست خوب کشورمان ، سعید معروف را به حضور در این چالش فراخواند. 
 
چالش سطل آب یخ
محسن یگانه نیز به اجبار سطل آب یخ را روی سرش ریختند
 
 یغما گلرویی هم یکی دیگر از چهره های سرشناس موسیقی به جمع چهره های مطرح در این کار خیر پیوست و از اصغر فرهادی و کارن همایونفر  دعوت کرد. 
معین راهبر  که یکی از تنظیم کننده جوان موسیقی ایران است از مهدی یراحی ، مرتضی پاشایی و بابک جهانبخش برای شرکت در چالش دعوت کرد. 
یاشار خسروی دیگر موزیسینی بود که از بابک جهانبخش ، بابک ریاحی پور و  آرش برهانی دعوت کرد و سپس سطل اب یخ را روی سرش ریخت. 
ایلیار خسروی برادر یاشار نیز در این کمپین شرکت کرد و از مسعود همایونی دعوت کرد. همایونی هم به دعوت خسروی  تن به چالش سطل آب یخ داد و از مهران خلیلی ، علی اوجی و همایون نصیری دعوت به عمل آورد.
در بین بازیگران سرشناس کشورمان نیز بهرام رادان پیمان معادی و نیما بهنود را به چالش کشید و زمانی برای نام بردن نفر سوم نداشت چون سطل را روی سرش خالی کردند همچنین بهرام رادان علاوه بر خیس شدن گفت: مبلغ یکصد هزار تومان به موسسه محک کمک خواهد کرد.
 
بهرام رادان
بهرام رادان 
 
کارن همایونفر با کراوات و بسیار شیک و اتو کشیده  طعم سطل آب یخ را چشید و از مهران مدیری ، فرهاد مجیدی و حامد بهداد دعوت کرد. 
رامبد جوان و فریدون زندی نیز در این کمپین شرکت کرده اند.رامبد جوان از شجریان دعوت به شرکت کرد.
 
چالش سطل آب یخ
رامبد جوان خودش بر سر آب یخ ریخت
 
لیلا بلوکات نیز از لیلا حاتمی ,مهتاب کرامتی و بهنوش بختیاری  برای چالش آب یخ دعوت کرد .بهنوش بختیاری در صفحه اجتماعی خود گفت: با کمال میل می پذیرم چون خانم بلوکات همیشه بانی خیر بوده و هست.
خانم بلوکات اوالین بانوی ایرانی هستند که از این طرح حمایت کرده اند.
رویا تیموریان ، از هانیه توسلی ، ویشکا آسایش و مانی حقیقی برای چالش سطل آب و یخ دعوت کرد.
 
چالش آب یخ
لیلا بلوکات و رویا تیموریان
 
علی ضیاء قبل از خیس شدن از وزیر اور خارجه آقای  ظریف، احسان علیخانی و البته حبیب کاشانی دعوت کرد تا به این کمپین بپیوندند.
 
 چالش آب یخ
 علی ضیا برای جلوگیری از اسراف آب این طرح را در باغچه پیاده کرد
 
 فاطمه معنمدآریا نیز از این قافله عقب نماند.
 
چالش آب یخ
فاطمه معتمدآریا در منزل  از این طرح حمایت کرد
 
عمو پورنگ وفیتیله ایها نیز در پاسخ به این طرح روی خود سطل آب یخ ریختند. 
سام درخشانی نیز با کمک پژمان جمشیدی که اخیرا در سریالی با هم همبازی بودند در این چالش شرکت کرد ولی از کسی دعوت نکرد.
شیلا خداد هم در این چالش شرکت کردو از نیوشا ضیغمی,نیکی مظفری و محسن تنابنده دعوت به حمایت از این طرح کرد.
از دیگر بازیگران شرکت کننده در این طرح مهناز افشار است.او به دعوت پیمان معادی شرکت کرده و از انوشه انصاری ,مریم میرزاخانی (برنده جایزه نوبل ریاضی) ورضا کیانیان دعوت کرد.همچنین کمک خود را برای بیماری های خاص و مخصوص اهدا کرد.
 
 چالش آب یخ
 
با اینهمه نیکی کریمی از این چالش همه گیر انتقاد کرده و متن زیر را در صفحه اجتماعی خود قرار داد:
"میشه تو این کم آبی یک سطل آب رو هدر ندیم و اگه قراره کمک کنیم خودمون یواشکی بریم به این همه مراکزی که تو کشورمونبه کمک احتیاج دارن رسیدگی کنیم؟!"
 
 
یک سطل آب یخ روی سر لیلا دی لیما، وزیر دادگستری فیلیپین، در زمان استراحت در روز سه‌شنبه ۲۶ آگوست (۴ شهریور) در ساختمان وزارت دادگستری در مانیل خالی شد.
وزیر دادگستری
 
تاکنون بیش از 4 میلیون دلار به حساب موسسه خیریه ALS از طرف افراد شرکت کننده واریز شده است.
نام دهها خیریه و سازمان بهداشتی و تحقیقاتی دیگر در اقصی نقاط جهان  بعد از این چالش مطرح شد.
در ادامه فیلم چالش آب یخ توسط چهره های مشهور را مشاهده می کنید.
فیلم علی کریمی در چالش آب یخ
 

 


چالش سطل آب یخ همایون شجریان

  

 

رامبد جوان در چالش آب یخ

 

 

چالش سطل یخ ترانه علیدوستی

 

 

رضا عطاران - چالش سطل آب یخ

 

بیل گیتس - سطل آب یخ

 

پیمان معادی و چالش سطل آب یخ


جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



جمعه 7 شهريور 1393